Cek Pertama Aku ... Alhamdulillah...

Posted On 11:03 AM by dr-fritzs |



















Salam Semua,....

Alhamdulillah, akhirnya setelah lama aku menunggu, akhirnya dapat juga aku merasa hasil daripada aku menjadi PUBLISHER berdaftar ini. Mungkin ada yang tertanya, apa kejadahnya publisher ni??

Publisher ni adalah satu pekerjaan yang mulia. Anda hanya menjadi pengiklan dan iklan itu diletakkan dalam blog mahupun website anda. So ya, pengunjung yang melawati blog ataupun website anda itu, apabila terlihat iklan yang ada lalu mengklik iklan demikian, anda akan mendapat komisenya. Antara syarikat yang menyediakan khidmat Publisher ini ialah seperti Google Adsense, Chitika, Adbrite dan bayak lagi.

Cek ini menjadi sumber semangat aku untuk terus berusaha dalam bidang ini. Tak rugi pun kita mencuba. Tapi mencuba, biarlah sampai ke akar umbinya. Jangan jadi macam aku awal-awal dulu. Jadi tak bersemangat n hangat-hangat tahi kambing, lembu, ayam, itik dsb.

Alang-alang menyeluk kocek, aku ingin mengajak korang jenguk2 blog2 aku yang lain :-

1. Blog Paid To Search aku : www.fund4u.blogspot.com

2. Blog Pasal lawak2 : www.justforlaughvideo.blogspot.com

3. Blog Manchester United : www.manceutd.blogspot.com (Still Under Construction)

Okla, itu jela celoteh aku setakat ini. Tiang Ku kerana sudi baca. Adiozzz~..



| edit post
2 Response to 'Cek Pertama Aku ... Alhamdulillah...'
  1. Totin Jamain
    http://azid2u.blogspot.com/2008/08/cek-pertama-aku-alhamdulillah.html?showComment=1220108880000#c3496100680992701452'> August 30, 2008 at 8:08 AM

    pe lagi!
    belanjaaaa ahhh

     

  2. Anonymous
    http://azid2u.blogspot.com/2008/08/cek-pertama-aku-alhamdulillah.html?showComment=1220118840000#c4054785886273931429'> August 30, 2008 at 10:54 AM

    Sebelum aku belanje,
    Ape kate ko belanje aku..
    Tak kesahla,jantung hidup ke,mati ke,or yang sewaktu ngan ye..

    Hehehehe..

    Aku dapat ckit je... ;p