Salam Blogger

Posted On 11:18 PM by dr-fritzs |


Sekadar Gambar Hiasan : Rujukan Daripada Kamera Pinjam Firdaus Md Zin

Assalamualaikum & Selamat Daripada Segala Macamnya...

Lama sudah, aku tak update kejadah blog ni... sebab utama takda gambar. Bak kata member aku Syafrin, "no pic, no Syiukkk maaaa".... Kata dia, bukan aku. Aku terjebak je..

Ok, untuk kawan2 aku yang dah start berblogger disamping menjadi seorang Publisher, aku harapkan korang maintain sempoi dalam bidang ni. Jangan putus asa. Insyallah, ada rezeki, tak ke mana. Asalkan usaha berterusan. Aku tak tau nak kabo kebenda lagi dalam edisi post kali ni. Aku try nak upload gambar2 baru. Tetapi usb cable nset aku rosak daaa... Tu yang tak best tu...

Okla...Bosan2 ni, sesiapa yang rase nak main game klik2 kat internet, sila ikut pautan / link kat bawah ni :-

1. Travian.com

Game ni kire okla..Ala2 cam sim city, tetapi berkonsepkan kerajaan Zaman Pertengahan Eropah. Ada pihak Rom, Gaul Dan Juga Teuton. Sekiranya berminat, daftar je. Pas2 jgn lupe pakai server Malaysia. Manela tau aku leh tolong2 nanti. Hehehehe..

Selamat mencuba !!!

2. Ikariam.org

Game ni pun lebih kurang je cam atas. Nak main, sila daftar percuma. Pas2 daftar sebagai server My ye.. Aku ye nick maintain drfritzs. Cari jela...

So, itu jela.. Selamat Berblogger...

| edit post
0 Response to 'Salam Blogger'